• .

  • .

  • .

  • .

Kviečiame susipažinti su Šiaulių Zoknių progimnazija

 

Šiaulių Zoknių progimnazija yra mokykla.

Toliau, ŠiauliųZoknių progimnazija bus vadinama Progimnazija.

 

 Ką mokiniai veikia Progimnazijoje?

Progimnazijoje mokiniai mokosi daug dalykų.

Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:

  • lietuvių kalbos,
  • matematikos,
  • biologijos,
  • istorijos,
  • muzikos,
  • dailės.

Dar mokiniai dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose, projektuose.

Progimnazijoje mokiniai mokosi:

  • Priešmokyklinio ugdymo grupėje
  • 1 klasėje
  • 2 klasėje
  • 3 klasėje
  • 4 klasėje
  • 5 klasėje
  • 6 klasėje
  • 7 klasėje
  • 8 klasėje
 

 Koks yra Progimnazijos darbo laikas?

Progimnazija dirba šiomis dienomis:

  • pirmadienį,
  • antradienį,
  • trečiadienį,
  • ketvirtadienį,
  • penktadienį
 

Progimnazijai vadovauja direktorė Erika Burneckienė

 

Kuo Progimnazija gali Jums padėti?

Jeigu Jūsų vaikas (globotinis) nori mokytis šioje Progimnazijoje.

 

 Kur galima sužinoti daugiau informacijos?

Daugiau apie Progimnaziją galite sužinoti internete.

Progimnazijos interneto svetainės adresas yra

https://www.zokniuprogimnazija.lt/

Galite paskambinti telefonu.

Progimnazijos telefono numeris yra

+370 41 398595

Ikimokyklinio ugdymo skyriaus telefono numeris

 +370 41 543 014

Galite parašyti elektroninį laišką.

Elektroninis paštas yra

Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

 

 Koks yra Progimnazijos adresas?

Progimnazijos adresas yra

Radviliškio g. 82b, Šiauliai, 76366

 

No thoughts on “Lengvai suprantama kalba”

Šiaulių Zoknių progimnazija                                                     

Radviliškio g.82B, Šiauliai
LT76366, 
phone Vector Icons free download in SVG, PNG Format 
Tel. (0 41) 39 85 95
Email icons | Canva zokniaipro@gmail.com

Ikimokyklinio ugdymo skyrius (darželis)

Radviliškio g. 86, Šiauliai
LT76369
phone Vector Icons free download in SVG, PNG Format 
+370 41 543 014
Email icons | Canva darzelis@zokniuprogimnazija.lt

Biudžetinė įstaiga, kodas 190533045