Spausdinti

Spalio 5 dieną 1-8 klasių mokiniai atliko projektinio darbo užduotis, susijusias su mūsų mokyklos darbuotojų profesijomis. Pirmų klasių mokiniai kaupė informaciją apie šalia dirbančius žmones, ugdė kūrybiškumą ir pastabumą vaizduodami juos popieriaus lape. Antrokai domėjosi valgyklos darbuotojų profesijomis. Trečiokai kūrė sveikinimus mokytojams. Ketvirtokai aptarė valytojos profesiją, vykdė apklausą „Kuo noriu būti?“
Vyresnių klasių mokiniai turėjo galimybę giliau pažinti profesijas atlikdami praktines užduotis. Penktokai sudarė mankštų kompleksą, kuris padėtų bibliotekininkei atgauti jėgas po ilgos darbo
bibliotekoje dienos, ieškojo dainų apie knygas, skaitytojus, rašytojus ir visa, kas susiję su knygų pasauliu. Šeštokai kūrė sakmę ,,Kaip atsirado slaugytojos?“, anglų kalbos pamokai mokiniai
parengė pristatymus apie įžymiausias slaugytojas. Septintokai domėjosi virėjo, virtuvės šefo profesija. Anglų kalbos pamokoje pristatė mėgstamiausius receptus. Aštuntokai aprašė 10 pratimų kompleksą dažytojo nugaros, pečių juostos raumenims sustiprinti, atliko kūrybinį darbą ,,Piešiu svajonių mokyklą,“ skaičiavo, kiek kainuotų suremontuoti matematikos kabinetą.
Visas dalykų mokytojų užduotis sunku būtų ir išvardinti. Svarbiausia tai, kad mokiniai patyrė sėkmę, daugiau sužinojo apie profesijas, turėjo galimybę pažinti savo asmenines savybes, gabumus, interesus, naudojosi informacinėmis technologijomis, ugdė kūrybiškumą atlikdami užduotis.